ГоловнаПорядок подання звернень

Порядок подання споживачами звернень, скарг та претензій стосовно якості електроенергії

29 липня 2017 - Администратор

Якщо виникнуть питання або скарги в процесі постачання енергоресурсів, Ви можете звернутися до нас у один з таких способів :

  • за телефоном (0362) 609-900, (0362) 609-922, факс (0362) 609-900, (0362) 609-922;
  • електронною поштою за адресою: linen-t-stile@ukr.net, linen-t-stile.law@ukr.net ;
  • письмово за адресою: Україна, 33016, м. Рівне, вул. Фабрична, 12;
  • особисто за адресою: Україна, 33016, м. Рівне, вул. Фабрична, 12 (з понеділка по п’ятницю - з 09-00 до 18-00, в суботу – з 09:00 до 16:00, крім неділі та святкових днів).

 

Відповідальна особа за розгляд звернень та скарг – Деркач Оксана Сергіївна.

У залежності від характеру скарг та звернень нами будуть у найкоротші терміни вжиті відповідні заходи.

Звернення, які стосуються якості та надійності постачання нами енергоносіїв, а також повідомлення про загрозу електробезпеки будуть розглянуті негайно.

Термін відповіді на письмові звернення – не більше 14 робочих днів з дати отримання нами письмового звернення.

 

Крім того, з питань дотримання вимог законодавства у сфері енергетики Ви можете звернутися до:

-       Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг

-       Державної інспекції енергетичного нагляду України

-       Антимонопольного комітету України

Комментарии (0)

Нет комментариев. Ваш будет первым!